עבר פחות מחודש שהתחלתי לאכול ג’רזי פיינורד עוף שוב. אבל בזמן הקצר הזה עשיתי צעדים משמעותיים באכילה אינטואיטיבית! אכילת הרבה יותר חלבון באמת עזרה לי להיות מודעת לרעב ולמלאות שלי. כמו כן, עכשיו כשיש לי בשר ברדאר שלי היה לי חשק לדברים אקראיים. כמו היום היה לי צורך מטורף לאכול ביצים קשות מבושלות! אז הכנתי אצווה והיה לי אחת כחטיף באמצע הבוקר.

ארוחת הצהריים הייתה סלט עצום ועליו פשטידת רועה שאריות, חומוס וחתיכה עבה של חלונית ה- WW הטוסקנית של TJ. כל כך טוב.
הסרטונים החדשים ביותר שלי

ואז היא נעלמה – סקירת ספרים
האזנה טובה – סדרת ביקורת ספרים ופודקאסט
ואז היא נעלמה על ידי ליסה ג’ואל – זמינה ב- Audible, Amazon או בכל מקום בו נמכרים ספרים.

האם ‘אז היא נעלמה’ האזנה טובה? הנה הביקורת שלי!

לקבלת ביקורות רבות יותר, קישורים ורעיונות עיין ב- RaneAtrepeat.com

עוד סירטונים

0 שניות של 4 דקות, 20 שניות

הבא בתור
רטריבר הזהב לא ייקח את הכדורים שלו!
02:19

לחיות
00:00
08:21
04:20

עכשיו הגיע הזמן לכמה דברים לאכול אינטואיטיביים. אם זה לא הקטע שלך, אנא העביר אותו הלאה

אחת השאלות שאני מקבלת הרבה בדרך כלל על אכילה אינטואיטיבית היא כיצד לעשות שלום עם אוכל. זה השלב השלישי של IE לאחר 1.) דוחה את מנטליות הדיאטה ו -2.) כבד את הרעב שלך.

מאוולין טריבול ואליזה Recsh, זהו התיאור של עשיית שלום עם אוכל:

התקשרו להפוגה, עצרו את קרב האוכל! תן לעצמך הסכמה ללא תנאי לאכול. אם אתה אומר לעצמך שאתה לא יכול או לא צריך לאכול אוכל מסוים, זה יכול לגרום לתחושות של חסך עזות שמתבססות על תשוקות בלתי נשלטות, ולעתים קרובות, מתנשאת כשאתה סוף סוף “מוותר” לאוכל האסור שלך, לאכול יתנסה בעוצמה כזו, זה בדרך כלל מביא לאכילת יתר של ארוחת ג’רזי נאגויה גרמפוס הערב האחרונה ואשמה מוחצת.

אז אם אתה כאן אתה צריך כבר להתממש דיאטות לא עובדות ואתה מכוון לשינוי בסגנון חיים. כמו כן, שאתה צריך לאכול כשאתה רעב לטפל בגופך. אתה עדיין איתי? אוקיי, אז נוכל להמשיך …

לעשות שלום עם אוכל היא דרך נוספת לומר – אין אוכלים רעים או אסורים.

אתה כבר לא יכול לומר, “אני לא יכול לאכול בראוניז.” או אם אתה מעביר עוגת יום הולדת כי היא עשירה בקלוריות כשאתה באמת רוצה חתיכה – אז אתה עושה את זה לא נכון.
www.nataliedee.com

נכון, יש זמנים שאתה עלול להעביר משהו מפנק מכיוון שאתה לא רוצה להרגיש מלא מדי או לא נעים – וזה בסדר. אבל, אם אתה מכחיש לעצמך משהו שאתה באמת רוצה בגלל ספירת הקלוריות שמסתובבת בראש שלך ממה שאתה לא עושה שלום עם אוכל.

אוכל לא רע. דקירה של מישהו זה רע (אלא אם כן הם מנסים לגנוב את האוכל שלך, אז זה מותר). אבל לאוכל לא צריך להיות תוויות טובות או רעות.

תוויות בריאות ולא בריאות? אולי. אבל לא “טוב” או “רע”.

כן, אבל איך אתה עושה את זה?

ובכן, מבחינתי זה היה תהליך ארוך מאוד. נהגתי לומר לעצמי שאסור לי לאכול דגני בוקר הרבה יותר ובהכנה “לוותר” על דגני בוקר הייתי מתנשא בזה. כנראה שבסופו של דבר אכלתי את זה של שבוע ביום אחד. לכן, ויתור על זה במשך שבוע בוטל. Fanfreakingtastic.

זה קרה עם כמה מאכלים שונים כשניסיתי ליצור דיאטה שתעזור לי לרדת במשקל. הייתי מבטיח גלידה או לחם לבן או סורגי Clif רק כדי בסופו של דבר לאכול אותם הרבה יותר כי חשבתי שאני לא יכול או לא צריך.

לבסוף אמרתי לעצמי שהכל טוב. יכולתי לאכול כל אוכל שרציתי, אבל אני צריך לאכול אותו רק עד שאני מלא. מכיוון ששנים של צמצום והגבילה הרגו את אותות הרעב שלי, זה היה קשה מאוד.

אכלתי לפעמים את המזונות “בסדר” שזה עתה “. אבל מכיוון שידעתי שאוכל לקבל אותם שוב מחר, ולמחרת, ולמחרת … לא הרגשתי צורך לאכול את כל הקופסה עכשיו.

לאט לאט הבנתי שאם אני אוכל 4 קערות דגני בוקר אני מרגיש נפוח אחר כך. בנוסף, אני עדיין רעב אחרי! וכשאני אוכלת גלידה כשעמדתי במטבח בשעה ארבע אחר הצהריים אני מרגיש כמו שטויות להמשך הלילה.

לכן, כשרכשתי כוסות חמאת בוטנים שוקולד מריר אוקטובר, התבדחתי שאאכל את כולם בלילה אחד. הרבה קוראים אמרו שהם לא יוכלו לשלוט בעצמם אם היו להם בבית.

אבל, המציאות היא – הם נמשכו כמה שבועות בין בן לבן. בטח שאולי היה לי אחד רב מדי לקינוח כמה פעמים, אבל מעולם לא דחפתי אותם בפה שלי בשליטה שולטת.

אני יודע שאם אני אוכל 8 כוסות PB אני הולך להרגיש מטורף. הבטן שלי לא ממש יפגעת (כי זה קדירת ברזל ואני באמת יכולה לאכול הכל), אבל האנרגיה שלי תעלה ותצנח אז אני חסרת תועלת, וסוכר הדם שלי ירצה להיות ממוסמר ויפנה אותי לבלמנט ו

למדתי שבדרך הקשה, אבל עכשיו אני יודע.

למרות שעשיתי שלום עם אוכל יש עדיין זמנים שבהם אני עושה את זה. יש זמנים שאני מתעסק לרכוש את צ’יריוס הקינמון החדש, אך מחזיר אותם ל- SHelf (גם אחרי שהם מסתובבים איתי בכל החנות בציפייה מרוצה מאכלים) כי אני יודע ג’רזי באיירן מינכן שאני במקום רע נפשית ואוכל אותם כל הלילה. זה קרה בסוף השבוע.

אז כמו כל כך הרבה דברים אחרים בחיים בריאים זה איזון. נתתי לעצמי הסכמה מלאה לאכול דברים שאסורים בעבר כמו גרנולה, גלידה, גבינה. אבל אני גם מנסה לשים לב לאיך שאני מרגיש ואיך אני רוצה להרגיש בשאר היום.

אם אני רוצה אנרגיה לרוץ מחר אז אני צריך לאכול ארוחה טובה לארוחת ערב. אם אני רוצה להימנע מתנודדות אחר הצהריים, אני צריך לאכול חמאת אגוזים עם ארוחת הבוקר. ואם אני לא רוצה להרגיש נפוח להמשך הלילה, אסור לי לאכול 4 קערות דגנים, ויטטופ עם PB וקומץ שוקולד צ’יפס לקינוח. לא שאני עושה את זה. יותר

שלח לי את חוברת העבודה

להציל

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

פִּין

לַחֲלוֹק

דוֹאַר

לַחֲלוֹק

Leave a Reply

Your email address will not be published.