אני זלל לעונש. אלה פשוט יצאו מהתנור …

אבל לפני שיצאתי בדרך זו אכלתי ארוחת ערב. הכנתי סלט עם קוסקוס שעועית כליה כמו גם גבינת גורגונזולה. ל- TJ’s יש רוטב מדהים של Raspberry Gorgonzola שהולך אידיאלי עם גבינת G נוספת. שיהיה לך כמה היום.
הסרטונים החדשים ביותר שלי

ריצה של 5 דקות חימום א
חימום מהיר לרצים. ריצה של 5 דקות מחממת לפני הריצה שלך. איך בדיוק להתכונן לרוץ. הצעות מה לעשות לפני שאתה רץ

עוד סירטונים

0 שניות של 5 דקות, 34 שניות

הבא בתור
יום אימוני מרתון 1
03:12

לחיות
00:00
08:21
05:34

עם ביסקוויט מדהים של פילסברי. מדוע הדברים האלה אינם ניתנים לעמוד בפניו? הכי טוב מהתנור – אני מת.

אחרי הארוחה היה לי ויטטופ כמו גם שוקולד חם כדי לספק את השן הנפלאה שלי. הקינוח היחיד ששחזרנו את הבית היה לחם קישואים, אולם זה לא נחשב מכיוון שיש בו ירקות. אני סופר את זה כמנה ירקות. לא?

בן כמו גם מאט הלכו להשיג את עץ חג המולד שלנו, עם זאת, בזמן שהם היו זכור בן היה לנו עץ מזויף בעליית הגג מלפני שנתיים. רכשתי לו עץ כשיצאנו כדי ג’רזי פיינורד שהוא יכנס לרוח

מכיוון שאנחנו הולכים להיות מחוץ לעיר לחג המולד בפועל, בחרנו שזה יהיה נהדר מספיק כדי לשמח את ג’רזי ויאריאל המיקום שלנו, כמו גם להכניס אותנו למצב הרוח של החג!

גילינו גם את הדבקון הזה <3 אני מניח שאני גם זללתי כמו מאז שהרמתי את זה הכי טוב. זו התצוגה האמיתית שלי על הדבקון ... אחרי יום של משחקי מחשב כמו גם עץ מקשט את בן כמו גם מאט שכנע אותי להכין עוגיות. אוקיי, זו רק אמת .3%, כפי שהצעתי זאת. ניצלתי את המתכון של Mamapea Doughball להשראה, אולם לא השתמשתי במדידות המדויקות (אני אף פעם לא עושה) וגם לא מקרר אותן. אז הם לא יצאו כמו כדורי בצק - הם יצאו כמו עוגיות שוקולד צ'יפס PB. עדיין win-win. רגע, אסור לי לקבוע "Win Win" כל כך מהר - בואו נראה בדיוק איך הבטן שלי מרגישה במנוסה מחר. אופס! שלח לי את חוברת העבודה להציל שיתוף הוא אכפתיות! לַחֲלוֹק צִיוּץ פִּין לַחֲלוֹק דוֹאַר לַחֲלוֹק המשך לבחור באלה: 6 רעיונות לחטיפים ארוזים חלבונים בריאים 6 רעיונות לחטיפים ארוזים חלבונים בריאים סיבוב בריא כמו גם פשוט של 6 שיטות שונות כדי להפסיק את קופסאות חטיף החלבון שלך! הפוך חלק זה משגרת הכנת הארוחות שלך, כמו גם למנוע חטיפים חסרי דעת או שפל אנרגיה אחר הצהריים. ככל שאני אוהב אוכל כמו גם ארוחות מוכנות להפליא ... אני מאמין שנשנוש זה הדבר המועדף עלי. זה גם משהו שאני נאבק ... בדק הרבה יותר על 6 רעיונות לחטיפים ארוזים חלבונים בריאים חטיפי החלבון הטובים ביותר לרצים- מה לאכול לפני כן כמו אחרי ריצה חטיפי החלבון הטובים ביותר לרצים- מה לאכול לפני כן כמו אחרי ריצה חטיפי חלבון טובים ביותר לרצים. מה לאכול לפני ריצה, אחרי ריצה כמו גם חטיפים. חמשת הסורגים המועדפים עלי כמו גם התמוטטות תזונה מה שאני אוכל ביום - לרצים מה שאני אוכל ביום - לרצים מה שאני אוכל בסרטון יום על ידי רץ. יומן אוכל של כל מה שאכלתי מתישהו ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, ארוחת ערב כמו גם חטיפים. בתוספת הצעות למוצרי המוצרים המועדפים עלי גבינת שמנת בקליפורניה עם חמוציות כמו גם אגוזי מלך גבינת שמנת בקליפורניה עם חמוציות כמו גם אגוזי מלךקח את בראנץ 'החג שלך עם גבינת שמנת פשוטה זו בקליפורניה עם חמוציות כמו גם אגוזי מלך. זה מערבב קלאסי חצי מרתון בתכנית אימונים של 10 שבועות כמו גם רישום אריזת מירוץ וכן טיפים חצי מרתון בתכנית אימונים של 10 שבועות כמו גם רישום אריזת מירוץ וכן טיפים תוכנית אימונים של חצי מרתון. שגרת חצי מרתון חינם של 10 שבועות עם ריצה כמו גם ימי מתיחה. ג’רזי סאנפרס הירושימה רישום אריזות יום המירוץ כמו גם מה לאכול בזמן האימון

מגש עץ חג המולד פלטת תאנה קלה כמו גם מרכז חלב מקורי בקליפורניה

מגש עץ חג המולד פלטת תאנה קלה כמו גם מרכז חלב מקורי בקליפורניה

מגש גבינת עץ חג המולד. איך בדיוק להכין ירק כמו גם צלחת גבינה שנראית כמו עץ ​​חג המולד. מתאבן כמו גם

⚡ מאת Shareaholic

ו

Leave a Reply

Your email address will not be published.