אני מאמין לעשות ניקוי מיצים במשך זמן רב. זה הדבר המדהים כמו גם קסום יתקן את כל מה שמאפשר לך גם להפוך אותך לרזה כמו גם מרוצה כמו גם שיער זורם כמו גם אושר. זה מדע.

עם זאת, אני מזהה שיש לי אפס ניהול עצמי כמו גם מאה אחוז הרבה יותר רעב מהאדם הטיפוסי. אז, לא ממש הלכתי על זה מכיוון שהבנתי די שלא יכולתי לתלות – אפילו ליום אחד.
הסרטונים הכי עכשוויים שלי

יום אימוני מרתון 6
יום אימוני מרתון 6. הפעלת עדכון הבלוג.

עוד סירטונים

0 שניות של דקה, 19 שניות

הבא בתור
ואז היא נעלמה – סקירת ספרים
04:20

לחיות
00:00
08:21
01:19

אבל לאחרונה יש לי בעיות בטן לאחרונה (למעשה כבר כמה חודשים כשאני באמת מאמין על זה) כמו גם מעדתי על המכירה הזו על מיצי סוג’ה ב- Target אז קיבלתי אותם. היו להם 4 מתוך 6 המיצים מהניקוי המתחילים הטריים שלהם, כמו גם שניים שהיו דומים מספיק שהם יעבדו.

המטרה שלי עם ניקוי המיצים הייתה רק למזער את הנפיחות. ניקוי יום אחד לא מתכוון לשנות את חיי, אולם הייתי באמת סקרן לראות אם זה יהיה אסון.

מיץ 1: אחרי טיול בוקר כמו גם מתיחה היה לי את המיץ הראשון שלי ידידותי לסביבה. אהבתי את זה.

מיץ 2: בשעה 10 בבוקר הייתי רעב. מימון ח. עם זאת מיץ הדלק הזה היה טעים כמו גם את הרעב שלי אין שום בעיה.

מיץ 3: שמרתי על עצמי קדחתני להפליא עם עבודה עד ארוחת הצהריים כמו גם הלכתי על 12 מיץ היסודות הזה בסביבות השעה 13:00. כֵּן. ניסיתי את המיץ הזה בעבר כמו גם לא אוהב אותו. אפילו ניסיתי לשלב את זה עם סטיביה כמו גם בקרח, עם זאת זה לא קרה.

אני לא גורם לעצמי לעשות או לאכול שום דבר שאני לא רוצה (איזה פרחח אני מניח, עם זאת זו אמריקה כמו גם מה) אז לא הייתי גורם לעצמי לשתות את זה. הכנתי סלט במקום זאת.

מיץ 4: כמו אהבה כמו מיץ עם סלק, עם זאת אני לא יכול לאכול אותם מסיבה כלשהי. זהו עיקר מיץ הגמילה המועדף עלי ממזון מלא.

מיץ 5: בסופו של דבר דילגתי על המיץ האחרון ידידותי לסביבה מאז שחלפתי כמו גם יוגורט עם זרעי קנבוס כמו גם טוסט. אבל, מה שרציתי באמת היה משהו מלוח או טעים <- אני הנחה מלהיות מיצים מתוקים וטעימים כל היום? בדרך כלל אני אישה ממתקים אז זה היה אקראי. מיץ 6: זה היה מתג המבוסס על מה שהוצע בחנות - משקה חלבון טבעוני. המשקה הרגיל הוא חלום שקדים, שהוא גם משקה מבוסס שקדים שמנת. זה היה טעים! שיטה פנטסטית לסיום הלילה. בסך הכל: לא הייתי רעב כמו שהאמנתי שאהיה. לא הייתי רעב או משהו, עם זאת, רק רציתי לאכול מכיוון שאני אוהב לאכול. זה אכן עזר מעט לנפיחותי עם זאת, עם זאת, אני מאמין שהגלישה למטרה נמשכת (אני מפסיקה מסטיק הרבה זמן, האמנתי על הדיאטה שלי, אכלתי נקייה, אכלתי מלוכלכת). הייתי רוצה לעשות שבוע או שבועיים של אכילה נקייה להפליא כגמילה, אולם לא ניקוי מיצים בפעם הבאה. שאלה: האם אי פעם עשית ניקוי מיץ או גמילה? איך זה הלך? שלח לי את חוברת העבודה להציל שיתוף הוא אכפתיות! לַחֲלוֹק צִיוּץ פִּין לַחֲלוֹק דוֹאַר לַחֲלוֹק המשך לבחור באלה: מיטב המועדפים הטובים ביותר של מוצרים טבעיים, כמו גם בינגו אוכל בריא מיטב המועדפים הטובים ביותר של מוצרים טבעיים, כמו גם בינגו אוכל בריא שלום! תערוכת ג’רזי גביע העולם בכדורגל המוצרים ג’רזי קאשימה אנטלרס הטבעיים (המכונה #Expowest במדיה החברתית) הייתה בסוף השבוע באנהיים, קליפורניה. זה ועידה גדולה

15 רעיונות חטיפים מהירים לפני ריצה

15 רעיונות חטיפים מהירים לפני ריצה

מה לאכול לפני שאתה רץ כמו גם מתי לאכול. 15 מהיר עמ ‘RE RUN מושגי חטיפים לרצים חדשים כמו גם אימונים לחצי מרתון

חטיף עקיצות חזקות חדשות על ידי חוות אומנה

חטיף עקיצות חזקות חדשות על ידי חוות אומנה

אני מנסה את חוות האומנה החדשות חטיפים חזקים! אלה גילוי אוכל חדש כמו גם אני כל כך קרה שזיהיתי אותם

עדכון קושי הידרציה

עדכון קושי הידרציה

זו שיחה ממומנת שנכתבה על ידי בשם ספלדה. הדעות כמו גם הטקסט כולן שלי. שלום! זה טים

מה שאני אוכל ביום – לרצים

מה שאני אוכל ביום – לרצים

מה שאני אוכל בסרטון יום על ידי רץ. יומן אוכל של כל מה שאכלתי מתישהו ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, ג’רזי לידס יונייטד ארוחת ערב כמו גם חטיפים. ועוד

בחירות המזון העונתיות של הסוחר הבריא ביותר של ג’ו ג’ו

בחירות המזון העונתיות של הסוחר הבריא ביותר של ג’ו ג’ו

הסוחר הבריא הטוב ביותר ג’וז פודס דלעת. בדוק את הסיבוב הזה של המזונות העונתיים המובילים של TJ כמו Pecan Pumpk

⚡ מאת Shareaholic

ו

Leave a Reply

Your email address will not be published.