היי! רצתי הבוקר את הריצה עם חצי מרתון של רדלנדס. היה לי מירוץ נהדר באופן מפתיע. ממש כאן הוא סיכום המירוץ של רדלנדס כמו גם תוצאות … (הרשה לי ג’רזי וולפסבורג להבין אם רצית מירוץ או שהיית גם אימונים למטה)

נתחיל מההתחלה …
הסרטונים הכי עכשוויים שלי

אימון ליבה עומד על 4 דקות לרצים
אימון ABS עומד שתוכלו לעשות בבית. אין תרגילי ליבה של מכשירים שתוכלו לעשות בעמידה לפני או אחרי ריצה. הדרכה מהירה על 5 מהלכי אימון לליבה חזקה כמו גם לקושי את שיווי המשקל שלך.

עוד סירטונים

0 שניות של 4 דקות, 31 שניות

הבא בתור
יום אימוני מרתון 3
00:51

לחיות
00:00
08:21
04:31

נרשמתי למירוץ באינטרנט וגם קיבלתי את יום המירוץ שלי ביום הבוקר. הריצה עם מירוץ רדלנדס משתמשת ב- 5K, 10K כמו גם בחצי מרתון. זה היה פשוט להרים את הסינון שלי בבוקר המירוץ, להכניס את החומר שלי לרכב כמו גם להתכונן לרוץ.

טרום המירוץ: התחלת מירוץ פשוטה לגלות, מהירה כמו גם איסוף מנות פשוטות כמו גם חניה מחמיאה רבה. זה גזע קטן יחסית, אולם היה מאורגן היטב.

המירוץ: התחיל בזמן. זה היה סוג של התחלה מכריעה נמוכה, רק ספירה למטה כמו גם שום התחלה או קו ענק.

הרבה דבר מכריע לציין: זה הררי.

מאוד הררי. כשרצתי הרגשתי שהרביעיות שלי התחילו להרגיש מתות. פשוט המשכתי להאמין “זה כל כך הררי !!”.

בדיוק כשהאמנתי שרציתי להחזיר את זה קצת מכיוון שזה היה קשה באותה מידה – רצתי על ידי אדם שהופנה לאישה לפנינו בערך 50 מדשאות כמו שאמרתי, “יש את מקום הפודיום שלך.”

מיד ביטלתי את זה באומרו, “זה המירוץ ההררי ביותר שמעולם לא עשיתי !! ‘

רציתי להטות, עם זאת, התגובה שלו הייתה שיחת טלפון להתעוררות כמו גם עין עליה כמו גם החלטה לדחוף אותה ולראות מה קיבלתי היום.

היא נשארה 50 מדשאות ממני, כך שהיה נהדר פשוט לשמור על עצמי כנה – אם היא הייתה מתנשאת על הגבעות, אני בטח גם אוכל. פשוט ניסיתי לשמור על קצב נהדר, לא ללכת כמו גם לא לבכות.

ואז, בסביבות מייל 11 עברתי אותה וגם המשכתי. קיבלתי החלטה לדחוף את זה. המשכתי להמשיך – לא בטוח אם היא אידיאלית מאחוריי או מה.

פשוט נאחזתי במהירות שלי כמו גם את מה שיכולתי. סוף סוף סיימתי! Awww. כל כך נהדר להסתיים!

ואז, האדם מקודם במירוץ הגיע כמוני כמו שאמר לי מזל טוב! אם זה לא היה בשבילו, סביר להניח שהייתי טלפן אליו. ג’רזי גמבה אוסקה עידוד זה של ליל היה כל מה שהייתי צריך באמת ‘להופיע’. זה עשה את כל ההבדל. קיבלתי נקבה במקום השלישי (זה מה שהוא דיבר על קבלת 3 המובילים כמו גם על הבמה).

תוצאות חצי מרתון של רדלנדס: 1:44:18

מיץ תפוזים לאחר המירוץ. זה היה הכי טוב – עברנו על פני חורשות כתומות רבות ג’רזי פלמנגו כמו גם בתים מדהימים עם עצים תפוזים.

לאחר המירוץ הלכתי לאחי כדי לבלות קצת זמן באיכות גבוהה עם המשפחה שלי. הלכנו לכנסייה כמו גם אז ארוחת הבוקר.

יש כאן את כל התלבושות שאתה דרישה!

בסך הכל: מירוץ פנטסטי. מזג אוויר פנטסטי. גבעות קשות. אני מרגיש שעשיתי טוב בריצה. סביר להניח שלא אעשה זאת שוב בשנה הבאה/בקרוב בהתחשב בכך שזה מסלול כל כך קשה, אולם אולי. אוכל פנטסטי.

שאלה: האם מירצת בסוף השבוע? לָרוּץ? לאכול?

איך זה הולך?

שלח לי את חוברת העבודה

43 -Save

שיתוף הוא אכפתיות!

43
פִּין

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

דוֹאַר

לַחֲלוֹק

Leave a Reply

Your email address will not be published.