הגענו לפלורידה! הטיסה לא הייתה נוראית. זרקתי והסתובבתי קצת, אבל כנראה קיבלתי בערך 3.2 שעות שינה <- זה טוב לשינה מטוס. שלי שורדים טריקים של טיסת עיניים אדומה: הסרטונים הכי עכשוויים שלי ביקורת ספר לא שגרתית וסקירת נטפליקס סקירה של סדרת הספרים והנטפליקס - לא שגרתיים. האזנה טובה - ספר, פודקאסט וסדרת סקירת הנאה חזותית. עוד סירטונים 0 שניות של 7 דקות, 28 שניות הבא בתור רטריבר הזהב לא ייקח את הכדורים שלו! 02:19 לחיות 00:00 08:21 07:28 1. קח מלטונין או שיהיה לך כוס יין לבן בשדה התעופה. חשבון. 2. ללבוש תקעים אוזניים ומסכת עיניים. שכחתי את מסכת העיניים שלי בפלורידה כשטסנו החוצה או חג המולד אז הייתי צריך לאלתר עם להקת הראש הריצה הזו שקיבלתי מסטפני בווגאס! 3. הביאו כרית כדי להיות נוחה. 4. הביאו סווטשירט וגרביים להישאר חמים. <- זה לא הספיק ובן קפוא. אפילו לא יכולנו להשיג שמיכה כי הם אזלו כשאנחנו מגיעים לפלורידה, הוועידה הלאומית הרפובליקנית עוזבת ... ג’רזי טיחואנה אז אני לא זוכה לראות את טובי מקגייר באופן אישי. כלומר, המועמד לסמנכ”ל.

הוריו של בן אספו אותנו כשהשמש עלתה.

ועשינו את העצירה הרגילה לחבית קרקר – זה חלק מהשגרה שלנו עכשיו.

למרות שאנחנו 3 שעות מאחור הייתי רעב. קניתי מכות ביצים וטוסט וגנבתי 1/4 מחמותי הפנקייק המסיבי.

יש להם כבר את הממתקים והקישוטים של ליל כל הקדושים! אני חייב להודות שאני נלהב לסתיו. היה חם בסוקאל ויש לי דלעת שגדלה (<- לא בבטני). כשהגענו לבית קיבלו את פנינו הצב שלא יעזוב. נראה שהוא רוצה לחצות את הנחל, אבל ממשיך להיתקע ליד הגדר. הם כל הזמן מנסים לעזור לו, אבל הוא ממשיך למבוי סתום. אחרי תנומה מהירה של 20 דקות (לא מספיק!) עבדתי. למרות שאני כאן אני עדיין עובד היום. זה הדבר הרע בעבודה מהבית - אתה יכול לעבוד בחופשה. הפסקת צהריים! אמא של בן מכינה את סלט העוף המדהים ביותר עם מאיו, ענבים, קשיו וחמוציות. זה למות בשביל. נהנתי מכמה על גבי סלט עם צד של PB&J טוסט. אני עדיין די רעב היום וארוחת הבוקר הייתה קלה (בשבילי בכל מקרה)! נהנה עם הבנים ... מכיוון שפלורידה חסרה ברצינות בסוחר ג'ו, הבאנו חבורה של מנות של TJ- שעועית אספרסו מנטה, טופי פיסטוק שוקולד מריר <- הטוב ביותר!, שעועית אספרסו מכוסה שוקולד מריר, שקדי סומסום ועוד. הייתה לי חתיכה מהטופי. מדהים. ולבסוף פגשתי את התינוק החדש !!! היא בת 4 חודשים עכשיו והתגעגעתי אליה כשהייתי צריך לדלג על הטיול השנתי שלנו בפלורידה ביוני. היום הוא יום מיקס שבילים לאומי !!! מכיוון שאני אוהב את Trail Mix ואני אוהב לדבר על המוג'ו של אוסטין פאוורס, CLIF נותן 5 קוראים RER 5 ממוטות המוג'ו של קליף. להיכנס: השאירו תגובה, כל תגובה. פתוח לתושבי ארה"ב. נסגר 3 בספטמבר 10 בבוקר PST. הזוכה הוכרז ביום שני ב -3 ג’רזי ריאל בטיס בספטמבר.

שלח לי את חוברת העבודה

להציל

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

פִּין

לַחֲלוֹק

דוֹאַר

לַחֲלוֹק

המשך לבחור באלה:

סיבות שאנשים רצים לעומת סיבות שאני רץ

סיבות שאנשים רצים לעומת סיבות שאני רץ

מזכרים מפעילים מצחיקים מדוע אנשים רצים. הפעל את עדכון האימונים של דיסני. הפעלת תזכורות לגבי הקהילה ו

ההצהרות הטובות ביותר לרצים

ההצהרות הטובות ביותר לרצים

להלן רשימה של 51 אישורים חיוביים לרצים. ציינתי את אלה באינסטגרם היום כי יתכן שאתה לא מבין

צריך לדעת רעיונות לפני שאתה הולך לדיסנילנד

צריך לדעת רעיונותלפני שאתה הולך לדיסנילנד

צריך לדעת רעיונות לפני שאתה הולך לדיסנילנד 2021. דיסני פותח את המדיניות והמידע של דיסני כדי שיהיה לך את היום הטוב ביותר עם

כיצד להשתמש בשיטת הריצה / ההליכה לריצות ארוכות

כיצד להשתמש בשיטת הריצה / ההליכה לריצות ארוכות

כיצד להשתמש בשיטת הריצה/ההליכה לאימוני מרתון טווח ארוך. סוד לחצי מרתון ואימונים מלאים. למה לרוץ/ללכת מ

גרוע יותר מסיוט

גרוע יותר מסיוט

הניסיון שלי עם אימת לילה כמבוגר. RUN EAT חוזר על עדכון חיים וחוויות אימה ליליות. אֶמְצָעִי

פועל באי מרקו ג’רזי נבחרת אוסטרליה בכדורגל פלורידה 2021

פועל באי מרקו פלורידה 2021

היכן לרוץ באי מרקו פלורידה. ריצה רעיונות לטיולי טיול וחוף קיץ. בלוג של פלורידה ריצה ו

⚡ מאת Shareaholic

ו

Leave a Reply

Your email address will not be published.