זה היה כמעט חודש מכיוון שהלכתי לרופא עבור הרפ הרגל. עוזרו של הרופא עשה טיפול, אך הוא מעולם לא נעלם לחלוטין. ולמעשה זה התחיל לחזור. BOO.

אז חזרתי היום לראות את הרופא שלי (שאני אוהב!). היא אמרה שאנחנו הולכים “לשרוף את ה- SHT מזה”. ג’רזי סלטה ויגו ועשינו. אבל, אני עדיין אצטרך לחזור בעוד שבוע למעקב.
הסרטונים החדשים ביותר שלי

ריצה של 5 דקות חימום א
חימום מהיר לרצים. ריצה של 5 דקות מחממת לפני הריצה שלך. איך להתכונן לרוץ. הצעות למה לעשות לפני שאתה רץ

עוד סירטונים

0 שניות של 5 דקות, 34 שניות

הבא בתור
אתלטה ריצה סקירה קצרה. Mp4
08:21

לחיות
00:00
08:21
05:34

הספקנו לדבר ג’רזי ספורטינג ליסבון במהלך התהליך ושאלתי אותה על תנודות בטמפרטורת הגוף המטורפות שלי (התקרר ממש אחרי אכילה, מיוזע בלילה). אז ג’רזי נבחרת ויילס בכדורגל היא נרכשת כמה בדיקות דם.

מכיוון שבדיקת הדם לא הייתה צפויה שבן שאל מדוע יש לי עזרה להקה. אמרתי לו שקיבלתי בדיקת דם כי הייתי בהריון.

הוא היה שמח. בדיחה אחורה. (SOTECARDS.com)

הייתי באזור והלכתי לאמא שלי לשדוד את המקרר העצום שלה!

יש לה את הגבינה האהובה עלי! משום מה אני אף פעם לא חושב לרכוש את זה, אז זה היה פינוק אמיתי!

הכלבים הביטו באימה כששטפתי את הגבינה עם כמה קומץ של חיטה חלבית תות וגלידת שבב נענע.

אבל, רכשתי את שתיקתם בהליכה. הלוואי שאהבתי משהו כמו שהכלבים שלי אוהבים הולכת.

זה לזה <3 אמי שלחה אותי הביתה עם אבוקדו בשל לחלוטין. הוספתי את זה לסלט עצום עם חומוס, חווה ותיבול. פיצות מאפין באנגלית בצד מכיוון שהיה לי חשק גדול. וזה היה הרפלי הרגליים שלי, בדיחת הריון, יום הגלידה. נתראה מחר אחרי ריצת ה- L-O-N-G שלי! שלח לי את חוברת העבודה להציל שיתוף הוא אכפתיות! לַחֲלוֹק צִיוּץ פִּין לַחֲלוֹק דוֹאַר לַחֲלוֹק המשך לבחור באלה: אנצ'ילדות קרם חמוץ קל- מתכון קל לשבוע קל אנצ'ילדות קרם חמוץ קל- מתכון קל לשבוע קל מתכון קל Enchiladas המלא במרכיבים בריאים! הקלאסיקה המקסיקנית הקלה הזו היא ארוחת ערב נהדרת ומייצרת מתכון חביתה פיצה 2 דרכים מתכון חביתה פיצה 2 דרכים מתכון לחביתה פיצה ארוחת בוקר בריאה עם מוצרלה דלת שומן בקליפורניה. מתכון פיצה בקרום ביצה לארוחת הבוקר, LUN מתכון פיצה מקסיקני קל עם גבינה קליפורניה מתכון פיצה מקסיקני קל עם גבינה קליפורניה מתכון פיצה מקסיקני קל ובריא. נסה את ארוחת הצהריים או ארוחת הערב המהירה הזו פיצה מקסיקנית עם שעועית, גבינה קליפורניה, פעמון P אלוטה מתכון-קל תירס רחוב מקסיקני בבית אלוטה מתכון-קל תירס רחוב מקסיקני בבית מתכון אלוטה - מתכון תירס רחוב מקסיקני קל עם גבינה היספנית. נסה את הבריא הזה לקחת מקסיקני קלאסי טאקו של שרימפס פאן עם רוטב כוסברה שמנת טאקו של שרימפס פאן עם רוטב כוסברה שמנת מתכון תבנית טאקו שרימפס קל. טאקו שרימפס קל עם רוטב קרם כוסברה ארוז חלבון ומעליו w כאב על גבי עדכון כף הרגל לרצים כאב על גבי עדכון כף הרגל לרצים להשליםכאבי אוף ברץ. עדכן את הפציעה והפגישות שלי בכף הרגל. תוצאות רנטגן טיפול דחוף האם זה שבר מתח ⚡ מאת Shareaholic ו

Leave a Reply

Your email address will not be published.